.

1.07.2014 г.

ПРОГРАМИРАНЕ НА СЪЗНАНИЕТО И ПРЕЧИСТВАНЕ НА ДУХА

ТЕС – Техника за емоционална свобода 

 Акупунктурата се основава на факта, че в телата ни съществуват неуловими енергийни потоци наречени МЕРИДИАНИ. Ако енергията по меридианите не протича добре и здравословното ни състояние не е добро. 
  Ако стимулираме меридианите чрез потупване на определени точки по тялото, това балансира енергийните потоци, което от своя страна изчиства интензивните емоционални проблеми.
  Щом се захванете с изчистването на тези емоционални проблеми и го правите правилно премахвайки и най - дълбоките им корени, физическите ви проблеми също ще започнат да изчезват. 

Гари Крейг, създател на ТЕС



Приложения на ТЕС.
Чрез тази техника се работи върху емоционални проблеми и справяне с всякакви ситуации:

* нежелани емоции
* физически неразположения
* зависимости
* болки
* страх
* стресови ситуации, стрес от миналото и бъдещето
* бърза помощ
* междуличностни конфликти
* любовни разочарования
* сценична треска
* предстоящи важни събития
* личностно развитие
* интеграция в обществото
* ниско самочувствие
* отслабване или напълняване
* мързел
* дислексия
* всички проблеми засягащи нашето ежедневие и реализация


Времетраене:
Едно стандартно прилагане на ТЕС продължава две минути. В началото може да отнема повече - от две до десет минути.


При ТЕС терапията се потупват точките и се 
изговарят
 или мислят позитивни фрази


(потупвайте само отбелязаните меридиани)

Точките на страха и черния дроб причиняват болка при натискане. Тях може да масажирате всеки ден отделно от  терапията.

* точка на черния дроб - освобождава гнева, агресията и др.
* точка на страха - подобрява функцията на бъбреците

Определена емоция може да се освободи за секунди чрез метода.
Трябва да се изследват емоциите и де се изведат на преден план главните причини за проблемите. Те често се коренят в детството. Ако причината и последиците засягат друг човек е нужно да му се прости, след което тялото се прочиства и зарежда с Божествената любов.


Програмиране на съзнанието и тялото

Преди да започнете терапия не кръстосвайте краката и ръцете си. Кръстосването символизира заключване, което се прилага след сеансите, за да се затвори новата чиста енергия в тялото.

Пример за научаване на чужд език:

Въпреки, че ми е много трудно да се реша да го науча този (английски) език, имам представата в мен, че е труден. Не искам да ходя на уроци, не искам да се излагам пред колегите. Всеки ще си мисли, че не мога да уча бързо (английски) език.
Освобождавам от себе си притеснението от чуждия език.
Освобождавам от себе си страха да изговарям думите.
На тяхно място зареждам желанието, вдъхновението, ентусиазма да уча (английски) език.
Аз съм прекрасен/а и се справям с лекота.
Вдишва се дълбоко и се издишва.


Пример за лечение на страх:

Въпреки, че ми е много трудно да преодолея страха от срещите със змий, имам представата в мен, че са опасни и са навсякъде. Не ми се ходи на места, където бих могъл/а да ги виждам. Не искам да пострадам от ухапване на опасна, голяма отровна змия.
Освобождавам от себе си притеснението, че змийте са навсякъде около мен. 
Освобождавам от себе си страха, че бих могъл/а да ги срещам по пътя си.
Искам страхът да излезе от моите клетки, от моите жизненоважни органи, от костите, от всяка частица на моето тяло. 
Моля се на тяхно място да бъде изляна Божествената любов и Божествената светлина.
На тяхно място зареждам смелостта, желанието, ентусиазма и вдъхновението, защото аз съм дете на светлината със силен дух и никакви животни не са способни да ме наранят. 
Чувствам се спокоен/а, уверен/а, сигурен/а и защитен/а, когато се разхождам сред красивата ни природа.
Аз съм прекрасен/а и се справям с лекота.
Вдишва се дълбоко и се издишва.



Основно енергийно пречистване:

Освобождавам от себе си това чувство, чувство на мъка, безпокойство, обида, разочарование и позволявам на всички тези негативни чувства да излезнат от моето тяло. 
Справям се с лекота.
Аз се моля, всички енергийни блокажи в моето тяло да бъдат намерени, отворени и изцелени с помощта на любовта на Вселената.
Аз се моля, на тяхно място да бъде изляна Божествената любов, Божествената светлина и всичко това да нахрани моите клетки, клетките на моето тяло.
Благодаря ви мили мои клетки, обичам ви!
Благодаря ви за всичко, което ми давате.
Сега, когато се чувствам напълно свободен/а съм щастлив/а, здрав/а, разумен/а и успешен/а.
Сега мога да открия чистата Божествена любов в сърцата на хората. Отивам към любовта и сърцата на хората. 
Справям се с лекота.
Вдишва се дълбоко и се издишва.


Заключване на енергията:

Кръстосват се краката (прасците) и ръцете като ги протегнете напред, а външността на дланите да е обърната навътре. Кръстосайте ръцете (поставете ги една върху друга), като вътрешността на дланите се събере и сключи двете китки. Сгънете ръцете навътре към гърдите, притиснете ги към тимусната жлеза и кажете следното: "Заключвам силата, хармонията и баланса в моето тяло".




Няма коментари :

Публикуване на коментар